Social Icons

some one in the making.....

Semalam aku pegi check up kat klinik Jameaton... dah 16 minggu dah... nak tengok tak apa yang kami tengok?? hehehe...
video

Seronok sangat... Dr scan satu persatu... kepala.. kaki... tulang belakang... alhamdulillah... semuanya normal..
Cuma bila aku tanya nak tengok jentina... Dr kata tak jelas lg... sbb baby sangat skinny... kecik lg...

erm... tak sabor rasanya... Apa pon kurniaan Nya... aku terima dengan redha... Siapalah j
kita nak mempersoalkan ketentuan yang Allah berikan.... :)

Doa mama buat anak mama : semoga anak mama membesar dengan baik dan sihat dalam kandungan mama... sempurna sifat dan akal... 

Allah maha mengetahui apa yang terbaik bagi setiap hambanya...

Raya hari tu bila orang tanya Fahri mana baby adik? Fahri sambil menuding jari kat perut kau... " baby adik dalam perut mama la"... so chomel.. dia dah faham agaknya..

Semoga dengan bakal kehadiran orang baru nie, rezeki kami bertambah baik dan diredhai Nya...

Psttttt ...  dah dapat rasa baby gerak... seronoknya... Ty Dr semalam.. Dr kata baby second selalunya ibu leh rasa cepat.. dah ada pengalaman agaknya... tp dalam 2 hari nie... aku baru rasa 4 kali... hehe

Salam Sayang,

Srifairus

No comments:

Post a Comment